پر فروش ترین اینورتر جوشکاری

پرفروش ترین اینورتر جوشکاری چه مشخصاتی دارد؟ کدام مدل از اینورتر های جوشکاری در بازار به نسبت دیگر مدل ها فروش بیشتری دارند؟ چرا یک مدل از اینورتر های جوشکاری پرفروش تر از دیگر مدل ها است؟ برای اینکه اطلاعات کاملی درباره این سوالات به دست بیاورید، به صورت جامع و کامل تمامی این موارد را در ادامه توضیح خواهیم داد. البته لیست تمامی اینورتر های پرفروش آروا در بازار را نیز قرار داده ایم که می توانید با کلیک بر روی هر مدل، وارد صفحه محصول و توضیحات کامل و تکمیلی آن شوید.

شما می توانید تمامی مدل های پرفروش اینورتر جوشکاری آروا را در نمایندگی های این برند با گارانتی و ضمانت بلندمدت، خدمات پس از فروش ویژه و البته با بهترین قیمت خریداری کنید. ضمنا کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره به شما برای خرید اینورتر مناسب و براساس نیاز شما هستند.

پرفروش ترین اینورتر جوشکاری چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات پرفروش ترین اینورتر جوشکاری

اینورترها دارای ساختار و مشخصات خاصی هستند و هر کدام از آن ها ویژگی های متفاوتی و یا مشابهی دارند. در ادامه سعی داریم تمامی مشخصاتی که می تواند یک اینورتر جوشکاری را به اینورتر پرفروش تبدیل کند، مورد بررسی قرار دهیم. مواردی که می بایست هر کاربری در نظر بگیرد جهت انتخاب پرفروش ترین دستگاه اینورتر جوشکاری عبارتند از:

نوع قطعه، ضخامت، میزان نفوذ جوش و نحوه جوشکاری

الف) موارد فوق مشخص می کند چه اینورتر جوشکاری جهت کار شما مورد نیاز است. دستگاه های جوشکاری اینورتر شامل دستگاه جوشکاری الکترود دستی، دستگاه جوشکاری co2 یا mig/mag دستگاه جوشکاری آرگون یا تیگ، دستگاه جوشکاری زیر پودری و… که حتی بنابر نوع دستگاه ها می توانند چند کاره نیز باشند.

ب) بعد از مشخص شدن نوع دستگاه جوش، میزان آمپراژ مورد نیاز نیز بسیار مهم می باشد. در صورتی که مثلا برای جوشکاری یک قطعه احتیاج به الکترود ۵ باشد حداقل جریان خروجی مورد نیاز می بایست ۲۵۰ تا ۲۱۰ آمپر باشد در غیر اینصورت عملیات جوشکاری از کیفیت مطلوب برخوردار نمی باشد.

شدت جریان مورد نیاز (آمپر)

نوع الکترود مصرفی

ضخامت قطعه کار (میلی متر)

۱۶۵ تا ۱۸۰

۴

۴.۲

۱۳۵ تا ۱۶۰

۳

۳.۴

۱۰۵ تا ۱۲۵

۳

۲.۷

۷۵ تا ۹۰

۳

۱.۹

۶۰ تا ۷۰

۲.۵

۱.۵

۴۸ تا ۵۵

۲.۵

۱.۲

۳۶ تا ۴۰

۲.۵

۰.۹

دیوتی سایکل یا چرخه کاری

چرخه کاری دستگاه جوش نشان می دهد دستگاه شما، مثلا ۲۵۰ آمپر چند درصد میزان خروجی به شما می دهد که بسیار مهم می باشد. اصولاً دستگاه های صنعتی با حداکثر آمپراژ ۸۰% دیوتی سایکل را دارا می باشند و دستگاه های خانگی حدود ۶۰% دیوتی سایکل با حداکثر آمپراژ می باشند. بنابراین از دستگاه ۲۵۰ آمپر خانگی قطعا نباید انتظار دستگاه ۲۵۰ آمپر صنعتی را داشت.

وزن دستگاه جوش

وزن دستگاه جوش

وزن دستگاه یکی از عوامل مهم انتخاب ما می باشد. بسیار رایج شده است که افراد فکر می کنند هر چه وزن دستگاه بیشتر باشد کیفیت و کارایی آن بیشتر است که باید گفت این تفکر با پیشرفت تکنولوژی کاملا غلط می باشد و طراحی های جدید همگی به سمت وزن کمتر با دیوتی سایکل بالا می باشد.

به عبارت دیگر المان های به کار رفته در ساخت هر دستگاه در قدرت آمپراژ و دیوتی سایکل آن بسیار تاثیر دارد و طراحی سیستم های جدید IGBT همگی به سمت سبک شدن دستگاه با کارایی و دیوتی سایکل بیشتر به پیش می رود. بنابراین سعی کنید دستگاه سبکتر و البته با المان های بسیار عالی با برند های معروف را خریداری کنید. المان های مهم نیز در مقالات شرکت آروا معرفی شده است.

بهترین اینورتر جوشکاری

بهترین اینورتر جوشکاری

نیاز کاربر و نوع استفاده، یکی از مهم ترین مواردی است که در انتخاب بهترین دستگاه جوشکاری دارای اهمیت است. بهترین اینوتر جوشکاری باید از مزیت ها و ویژگی های بسیاری برخوردار باشد تا یک جوشکار بتواند بهترین و با کیفیت ترین جوش را به وجود آورد.

انواع محتلفی از اینورتر جوشکاری در مدل ها و آمپرهای گوناگون وجود دارد که هر کدام می تواند در کارها مورد استفاده قرار گیرد. شرکت آروا به عنوان بزرگترین و برترین تولید کننده اینورتر های جوشکاری، توانسته است نشان های ملی استاندارد ایران و همچنین نشان CE اروپا را کسب کند. این نشان ها نشان دهنده کیفیت و استاندارد بودن محصولات است و یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب بهترین اینورتر جوشکاری به حساب می آید.

تمامی اینورتر های جوشکاری آروا دارای تضمین کیفیت هستند و در آزمایشگاه مرجع مورد تست و ارزیابی قرار گرفته اند و این عوامل خود تایید کننده این است که آروا یک برند قابل اعتماد و اتکا است.

در ادامه به مهم ترین مزیت هایی که بهترین دستگاه جوشکاری باید دارا باشد اشاره می کنیم و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید صفحه مخصوص به ابزار های جوش و برش و تمامی مدل های اینورتر جوشکاری را مشاهده نمایید.

  • کارایی: ۸۵%
  • قطر الکترودهای مناسب: ۲.۵ و ۳.۲ و ۴ و ۵
  • نوع سوئیچ قدرت IGBT
  • تمام الکترودهای موجود و الکترودهای سلولزی
  • مدت گارانتی: ۷۰ ماه
  • مناسب برای مصارف نیمه صنعتی، صنعتی و خانگی
  • مجهز به تکنولوژی PWM، سیستم قطع کن حفاظتی فوق هوشمند
  • مجهز به صفحه دیجیتال آمپر متر جهت سهولت تنظیم آمپر خروجی
  • طراحی منحصر به فرد بدنه جهت حمل آسان
  • دارای هیت سینک ها با ابعاد، ضخامت و طراحی مناسب

بهترین دستگاه جوش خانگی

دستگاه جوش های خانگی از جمله اینورتر هایی هستند که با توجه به رنج آمپر و کارایی که دارند در دسته ابزارهای خانگی دسته بندی می شوند. بهترین دستگاه جوش خانگی که در این قسمت درباره آن صحبت می کنیم باید مزیت هایی کاربردی منحصر به فردی داشته باشد تا به نسبت ابزار های مشابه بتوان به آن اعتماد کرد و از آن در پروژه های جوشکاری استفاده کرد.

بهترین اینوتر جوشکاری خانگی آروا از جمله دستگاه جوش هایی است که می تواند با توجه به مزیت ها و قابلیت هایی ویژه ای که دارد در پروژه ها و عملیات های جوشکاری مورد استفاده قرار گیرد.

اینورتر آروا هوم با دو آمپر ۱۸۰ و ۲۰۰ از جمله بهترین دستگاه جوش های خانگی محسوب می شوند و قدرت و توان آنها به اندازه ای است که می توان فلزات مختلفی را ذوب و عملیات اتصال روی آنها انجام داد.

  • الکترودهای مناسب: ۲.۵ و ۳.۲
  • نوع سوئیچ قدر:  IGBT
  • مدت گارانتی: ۴۰ ماه
  • ساخت ایران
  • صرفه جویی در مصرف برق
  • وزن سبک و حجم کوچک
  • دارای ولوم current
  • مجهز به فن ۵۵۰۰ دور
  • مجهز به سیستم محافظتی خودکار
  • مجهز به خاصیت anti stick
  • دارای طراحی داخلی مناسب برای گردش هوا

بهترین دستگاه جوش صنعتی

بهترین اینورتر جوشکاری صنعتی

یکی دیگر از اینوتر ها نوع صنعتی آن است. قدرت بالای آمپر و کاربرد های صنعتی این مدل از اینورتر باعث شده تا با کمک آنها مصاصرف و جوشکاری های مختلف را انجام داد. یکی از مواردی که دارای اهمیت است اینکه می توان الکترود سلوولزی را ذوب کرد. در واقع جوشکاری سلولوژی از جمله ویژگی هایی است که بهترین دستگاه جوش صنعتی دارد است.

شرکت آروا این افتخار را دارد که انواع مختلفی از اینوتر های صنعتی را تولید و  به بازار عرضه می کند. از جمله مدل هایی که می توان به آنها اشاره کرد، دستگاه جوش اینورتر مگا ۲۱۷۰ ، اینورتر جوشکاری ۳۱۵ آمپر  مدل ۲۱۱۹، اینورتر جوشکاری Digital Plus 200 مدل ۲۱۶۰، اینورتر جوشکاری مدل۲۱۶۱ اشاره نمود.

در ادامه شما را با مهم ترین مزیت هایی که بهترین دستگاه جوش صنعتی می تواند داشته باشد آشنا می کنیم و برای مشاهده دیگر مدل های می توانید وارد صفحه مربوط به اینورتر های جوشکاری شوید.

  • قطر الکترودهای مناسب: ۲.۵ و ۳.۲ و ۴ و ۵
  • نوع سوئیچ قدرت: IGBT
  • تمام الکترودهای موجود در رنج آمپر دستگاه به جز الکترودهای سلولزی
  • مدت گارانتی: ۷۰ ماه
  • مناسب برای مصارف صنعتی
  • دارای ولوم current و ولوم arc force
  • قابلیت جوش الکترود ۵ به صورت دائم
  • مجهز به تکنولوژیPWM، سیستم قطع کن حفاظتی فوق هوشمند
  • مجهز به صفحه دیجیتال آمپر متر جهت سهولت تنظیم آمپر خروجی
  • طراحی منحصر به فرد بدنه جهت حمل آسان
  • مجهز به کلید فعال سازی جوش آرگون  (TIG)

پرفروش ترین دستگاه اینورتر جوشکاری

امروزه با توجه به اینکه پیشرفت ساخت برد و مهندسی معکوس بردهای الکتریکی ساخت اینورترها در داخل، در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی بسیار ارزان تر می باشد و ارزان تر بودن آن به دلیل صرفه جویی در محل نقل و گمرکات می باشد، بنابراین دستگاه های با گارانتی داخلی که از صحت گارانتی آن اطمینان دارید کاملا مشابه نمونه های خارجی آن می باشد.

قیمت دستگاه می تواند یک عامل مهم در خرید دستگاه جوش باشد. البته باید در وحله اول به مشخصات و نیاز خود برای خرید اینورتر دقت کنید و سپس از بین چند مدل مورد نظر، یک مدل مناسب را خریداری کنید. تمامی مدل های معرفی شده به عنوان اینوترهای پرفروش و همچنین دیگر مدل های دستگاه جوش آروا با بهترین قیمت و ضمانت و گارانتی بلند مدت از طریق نمایندگی های این برند قابل خریداری هستند.

نتیجه گیری:

حال با توجه به مطالب فوق به نظر می رسد به دلیل استفاده بیشتر جوشکاران از الکترود دستی و همچنین رنج مصرفی الکترودهای ۳ و ۴ که احتیاج به ۱۳۰ تا ۱۹۰ آمپر دارند و بیشترین مصرف را دارا می باشند. دستگاه جوشکاری ۲۰۰ آمپر صنعتی و خانگی از جمله پرفروش ترین اینورتر جوشکاری موجود در بازار می باشد و در رنج خانگی، دستگاه های کوچک و معروف به اینورتر جیبی ۱۶۰ آمپر، بسیار محبوب و دارای کارایی بالا می باشند که توانایی ذوب الکترود ۲/۵ بصورت کامل و ۳ بصورت مقطعی می باشند.

در حال حاضر گارانتی شرکت آروا بیشترین مدت زمان پشتیبانی از محصولات را در بین برندهای موجود در بازار دارا می باشد. خدمات مشتریان شرکت توزیع ابزار آروا در تهران و نمایندگی خدمات این شرکت در شهرستان ها در کوتاه ترین زمان به مشکلات رسیدگی و آنها را رفع می نمایند.


سوالات متداول شما برای خرید پرفروش ترین اینورتر جوشکاری:

مهم ترین مشخصات یک اینورتر جوشکاری کدامند؟

برای اینکه یک دستگاه اینورتر بتواند فروش بسیار بیشتری داشته باشد، باید علاوه بر برطرف کردن نیاز طیف گسترده ای از کاربران، از نظر دیوتی سایکل یا چرخه کاری، عمق جوش، وزن، نحوه جوشکاری و … در سطح مناسبی قرار داشته باشد.

کدام مدل های اینورتر آروا پروفروش تر هستند؟

در این صفحه ۴ مدل دستگاه اینورتر جوشکاری پرفروش آروا با ذکر مشخصات و توضیحات کامل آورده شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *