برند آروا

برند آروا با پشتوانه ی تجربه ای ۳۰ ساله و همت و تلاش شبانه روزی جوانان با استعداد ایرانی به وجود آمد . شرکت آروا در ابتدای تأسیس کیفیت، قیمت و خدمات را مد نظر قرار داده و با بهره گیری از استانداردهای جهانی مبادرت به تولید کالا با بهترین کیفیت ممکن نموده است.

پس از گذشت چندین سال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری توانست در صنعت تولید ملی نیز بدرخشد و صفر تا صد تولید اینورترهای جوشکاری ۲۰۰ ، ۲۸۰ آمپر ، ۲۵۰، ۲۲۰،c 200 و اتوهای لوله سبز و جعبه ابزار را مطابق با استاندارد جهانی انجام دهد.

در حال حاضر شرکت توزیع ابزار آروا تنها تولید کننده مجاز ابزار آلات جوش و برش در ایران می‌باشد که تمامی دستگاه‌های خود را مطابق چارچوب استانداردهای بین‌المللی در خاک ایران تولید می‌نماید.

معرفی برند آروا

پیام مدیریت شرکت توزیع ابزار آروا

مهم‌ترین عامل در کسب هر موفقیتی، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف می‌باشد و هدف گذاری به مثابه ترسیم  جاده‌ای برای آینده است.
چگونگی و نحوه تعیین اهداف و مأموریت‌های سازمان و سطح اهداف فردی کارکنان از جمله مسائل مهمی  است  که می‌تواند  نقش حیاتی در تحقق اهداف سازمانی و  در نهایت  کامیابی و موفقیت سازمان ایفا کند.

بدین منظور شرکت آروا در راستای حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم و با هدف کسب رضایت مشتریان؛ اقدام به احداث کارخانه تولید ابزار آلات صنعتی در داخل کشور نمود.

با گذشت ۳  سال از شروع به کار واحد صنعتی مذکور؛ برخی از محصولات متعددی به خط تولید این شرکت اضافه گردیده است تا نیازهای کلیه مشتریان در زمینه ابزارآلات صنعتی به نحوی مطلوب مرتفع گردد. امید است

به لطف ایزد منان بتوانیم با صادرات محصولات خود با توجه به استانداردهای کسب شده و افزایش کیفیت خدمات پس از فروش، گامی استوار در جهت رشد و تعالی اقتصاد کشور برداریم .

خط مشی برند آروا

ماموریت آروا : شرکت توزیع ابزار آروا، با تکیه بر دانش فنی و کارکنان متخصص با ارائه ابزارها و محصولات کارآمد صنعتی و خانگی در راستای اطمینان خاطر مشتریان، گام برمیدارد.

چشم انداز آروا : آروا انتخاب اول مشتریان حرفه ای در جمع سه برند برتر ایرانی حاضر در بازار کشور
ارزش های سازمانی :  نتیجه محوری، نوآوری، چابکی، مسئولیت پذیری

لوگوی شرکت آروا

۲ دیدگاه

  • سلام میخام بدونم فرزهای سنگبری و اهنگری اروا کیفیتشون چطوره وایا دوام کار در کارگاه صنعتی اهنگری را دارند؟زودداغ نمیکنن؟زودخراب نمیشن؟تاحالا کسی دراین زمینه اطلاعاتی به من نداده,ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • با سلام.بله کیفیت و دوام خوبی دارد کیفیت آرمیچرهاشم خوب است.
      در ضمن خدمتتون عرض کنم که برای آهنگری باید از فرز های آهنگری استفاده کنید چون مناسب تر است.و برای سنگ بری از فرزهای سنگ بری استفاده کنید.
      برای اطلاعات بیشتر هم میتوانید با شماره تلفن شرکت ۶۱۶۷۲-۰۲۱ واحد خدمات تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *