با هم کرونا را شکست می دهیم . 

با توجه به شرایط زمانی مربوط به بیماری کرونا ویروس و محدودیت در رفت و آمد جهت جلوگیری از شیوع این بیماری و لزوم حفظ سلامت جامعه و کارمندان که جز چشم انداز شرکت می باشد و با توجه به رسالت این شرکت که ارائه خدمات سریع به مشتریان محترم می باشد تصمیمات زیر به استحضار می رسد: 

۱- مشتریان محترم تهرانی می توانند با تماس با واحد خدمات مشتریان دفتر مرکزی به شماره 61672 نسبت به اعلام خرابی دستگاه خود اقدام کنند . 

پیک شرکت آروا به محل مشتری مراجعه نموده و دستگاه معیوب را تحویل گرفته و پس از تعمیر به مشتری تحویل می دهد . 

درصورت گارانتی بودن دستگاه هیچ هزینه ای بابت پیک دریافت نمی گردد . 

خواهشمندیم حتی المقدور از مراجعه حضوری به شرکت خودداری نمایید و از پیک شرکت  استفاده نمایید . 

 در صورت ضرورت مراجعه حضوری جهت  هماهنگی با واحد خدمات مشتریان با شماره تلفن ۶۱۶۷۲ تماس حاصل نموده تا همکاران ما در محوطه حیاط شرکت نسبت به دریافت  و ضدعفونی نمودن دستگاه اقدام نمایند . 

۲-در شهرستان ها خدمات رسانی از طریق نمایندگی های خدمات مشتریان شرکت آروا صورت می پذیرد و در صورت عدم خدمات رسانی بدلیل تعطیلی نمایندگی و لزوم تعمیر دستگاه معیوب ، مشتریان محترم می توانند از طریق باربری ، پست و تیپاکس نسبت به ارسال دستگاه معیوب اقدام نمایند . بدیهی است پس از تعمیر دستگاه به آدرس مشتری ارسال می گردد . 

در صورتیکه دستگاه دارای گارانتی باشد هزینه رفت و برگشت بعهده شرکت می باشد . 

لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری کرونا دستگاه های ارسالی به شرکت قبل و بعد از تعمیر ضد عفونی می شوند . 

خدمات رسانی به مشتریان در دفتر مرکزی با میانگین کمتر از 8 ساعت و در شهرستانها کمتر از ۲۴ ساعت انجام می شود که با توجه به شرایط کنونی ممکن است ارائه خدمات کمی طولانی تر شود که ما بابت این تاخیر از شما مشتریان محترم و وفادار شرکت آروا عذر خواهی نموده و پس از عادی شدن شرایط بمانند سابق در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . 

سایر فعالیت های شرکت آروا با توجه به تصمیم هیات محترم وزیران بصورت دورکاری در حال انجام می باشد و بعد از تصمیمات جدید هیات وزیران در خصوص سایر فعالیت های شرکت متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد . 

امیدواریم با همکاری همدیگر این بیماری را شکست داده و مجددا رونق و شکوفایی اقتصادی را در سال جهش تولید نظاره گر باشیم . 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!