دستگاه جوش خانگی چیست

دستگاه جوش خانگی چیست و بهتر است چه ابعادی داشته باشد ؟

با گسترش صنعت در زندگی روزمره بشری، صنایع جدید نقش پررنگی در زندگی انسان دارند و همچنین عده ای از افراد ترجیح می دهند در محیط منزل بدور از هیاهوی کوچه و خیابان در آرامش مشغول فعالیت مورد علاقه خود باشند.افرادی هم  هستند که به اصطلاح دست به آچار هستند و علاقه دارند کارهای منزل خودشان را به تعمیرکار نسپارند و تا حتی الامکان خودشان انجام دهند.

برای این منظور یکی از وسایل مورد نیاز ، دستگاه جوش خانگی می باشد که می توان از آن استفاده های گوناگون نمود از تعمیرات لوازم و اسباب منزل تا ساخت یک اثر هنری برای سرگرمی یا فروش.در آموزشگاه ها و مدارس و دانشگاه ها نیز برای آشنایی اولیه از دستگاه جوش خانگی میتوان بهره برد.

مصارف متنوع دستگاه های جوش :

  • مصارف خانگی
  • مصارف نیمه صنعتی
  • مصارف صنعتی

این تقسیم بندی بر اساس توان تولیدی و قابلیت دستگاه جوش انجام می شود و در مصارف خانگی آمپر بالا معمولا مورد نیاز نیست .

 شاخصه های مناسب بودن دستگاه جوش خانگی قیمت مناسب دستگاه ، ابعاد دستگاه ، طراحی مناسب و حجم آن و مصرف پایین انرژی می باشد .

برای شخصی که از دستگاه در موارد خاص و برای مدت کوتاهی استفاده می کند پرداخت هزینه بالا مقرون به صرفه نمی باشد و همچنین با توجه به فضای کوچک آپارتمانهای جدید باید طراحی دستگاه و ابعاد آن بصورتی باشد که فضای زیادی را اشغال نکند .

وزن این دستگاه ها از دیگر شاخصه های انتخاب می باشد . معمولا سبک و براحتی قابل حمل می باشند .

در بخش صنعت هم با توجه به نیاز به انواع مختلف جوشکاری از این دستگاه ها نیز در مواردی استفاده میشود .

در شرایط کنونی که شرکت های تولید کننده بدنبال تولید دستگاه های کوچکتر با قابلیت های بیشتر می باشند تولید کنندگان نیز محصولاتی با تکنولوژی روز دنیا با ابعاد کوچک تر و قابلیت های جدید به بازار عرضه کرده اند که می توانند نیاز مشتریان را بر طرف نماید .

در داخل کشور نیز برخی از شرکت های تولیدکننده که در زمینه تولید اینورتر های جوشکاری با آمپرهای مختلف دارای سابقه روشنی می باشند اقدام به تولید انواع متنوعی از این محصولات کرده اند.

جمع بندی :

در این مطلب شرح دادیم که دستگاه جوش خانگی چیست و قابلیتهای آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم ،چنانچه به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز داشتید با مشاوران ما در شرکت آروا تماس حاصل فرمایید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!