خرید اینورتر جوشکاری برای هر کس که در شاخه صنعت جوشکاری فعالیت می کند یک دغدغه به شمار می آید. برای همین همواره به دنبال این هستند که چه نوع اینورتر جوشکاری مناسبی خریداری کنند؟ از چه طریق و با چه قیمت اینورتر جوشکاری بخرند که هم کیفیت عالی داشته باشد و قیمت آن مناسب باشد.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را به بهترین شکل در خرید اینورتر جوشکاری راهنمایی کنیم. برای سفارش خرید اینورتر جوشکاری مورد نظر خود می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل کرده و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.

راهنمای خرید اینورتر جوشکاری

آیتم هایی که در خرید اینورتر باید رعایت کرد نکاتی از قبیل : کیفیت ساخت ، موجود بودن قطعات و گارانتی  آن ، خدمات پس از فروش، میزان آمپر خروجی ، تک فاز یا سه فاز بودن آن می باشد که خوشبختانه شرکت آروا برای تمامی اینورترهای جوشکاری که تولید می کند شرایط استثنایی و ویژه ای در نظر گرفته است.

سیکل کاری درج شده بر روری دستگاه‌ها میزان فعالیت مداوم دستگاه را نشان می دهد ،به طور مثال سیکل کاری ۴۰% یعنی اینکه در هر ۱۰ دقیقه ۶ دقیقه کار و ۴ دقیقه دستگاه روشن باشد ولی جوشکاری با آن صورت نگیرد. در نظر داشته باشید اندازه دستگاه‌های جوش با افرایش آمپراژ تغییر می کند. برای مثال؛ یک دستگاه اینورتر جوشکاری ۱۶۰ آمپر ۴ کیلو، ۲۰۰ آمپر ۸ کیلو، ۲۵۰ آمپر ۱۱ کیلو و در نهایت ۵۰۰ آمپر حدود ۵۵ کیلو وزن دارد. البته دستگاه‌های زیر ۱۰۰ آمپر هم موجود هستند که با وزن کم کاربردهای خاص و محدودتری دارند.

بازده‌ دستگاه‌های جوش معمولا از ۱۶۰ آمپر به بالاست که شرکت آروا  اینورتر جوشکاری خود را از ۱۶۰ آمپر مخصوص فعالیت خانگی تولید می کند تا اینورتر جوشکاری ۳۱۵ آمپر که مناسب برای فعالیت های صنعتی می باشد.

Welding machine buying guide |  خرید اینورتر جوشکاری – خرید اینورتر مناسب – خرید اینورتر صنعتی – خرید دستگاه جوش مناسب تمامی آیتم هایی است که جوشکاران با خود تحلیل و بررسی می نمایند.

اگر جوشکاری می خواهد برای فعالیت ها وجوشکاری سطحی و جوشکاری تأسیساتی در داخل خانه یا نصب تابلوهای تبلیغات و … دستگاه جوشی تهیه نماید بهتر است از اینورتر ۱۶۰ یا ۲۰۰ آمپر استفاده نماید که هم سبک و قابل حمل است و هم کارایی بسیار بالایی دارد .

خرید اینورتر جوشکاری تا چه آمپر؟

اما کسانی که بخواهند کار جوشکاری را به صورت حرفه‌ ای و در سطح وسیع انجام دهند مثل ساخت استراکچر فلزی، مخازن و کارهای سنگین‌تر، بایستی از اینورتر جوشکاری سه فاز  و بالای ۲۵۰ آمپر استفاده می کنند که قابلیت صنعتی داشته باشد.

در بین اینورتر جوشکاری های موجود در بازار تنها اینورتر جوشکاری آروا است که محصولات خود را ۳۰ ماه گارانتی بی قید و شرط می کند. سبک و قابل حمل است، کارایی بسیار بالایی دارد در تامین قطعات بی نیاز است و خدمات پس از فروش منحصر به فردی دارد.

خرید اینورتر جوشکاری آروا

با خرید اینورتر آروا فعالیت جوشکاری خود را بدون دغدغه می توانید انجام دهید. خدماتی که شرکت آروا برای اینورتر جوشکاری خود انجام می دهد کاملا متعلق به خود شرکت آروا می باشد. در ماه آخر گارانتی با ۵۰% تخفیف خرید اینورتر جوشکاری که صورت گرفته است را به طور کامل سرویس می کند.

چنانچه دستگاه نیاز به تعمیر داشت خریداران محترم می توانند خرید اینورتر جوشکاری خود را برای تعمیر به شرکت تحویل داده و در مدت زمانی که اینورتر آن ها در حال تعمیر است یک اینورتر جایگزین تحویل بگیرند تا بتوانند به فعالیت جوشکاری خود نیز ادامه بدهند .

اینورتر جوشکاری تولید شده توسط شرکت آروا دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که همین کیفیت موجب شده تا طرفداران زیادی پیدا کند و از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!