شرکت آروا، به عنوان شرکتی پیشتاز در عرصه ی تولید و فروش انواع ابزار آلات در نظر دارد تا در این مقاله شما را با راهنمای خرید کارواش خانگی و مزایای استفاده از این دستگاه آشنا کند. همچنین در این مقاله فرصتی پیش می آید تا با کاربرد آن نیز آشنا شوید. مطالعه این مطلب برای تمام افراد لازم و مفید خواهد بود.

کارواش خانگی چیست؟

راهنمای خرید بهترین کارواش خانگی یا واترجت دستگاهی خودکار، سودمند و ساده ای است که با وصل این دستگاه به شیر آب، باعث ایجاد فشار بسیار زیاد آب می شود. فشار آب ایجاد شده به وسیله کارواش خانگی برای تمیز کردن، شستشو و از بین بردن آلودگی ها بسیار کارآمد و مفید است. همان طور که می دانید این دستگاه با ایجاد فشار آب زیاد، کیفیت شستشو و تمیز کاری را بالا می برد و لک ها و آلودگی های سطوح متخلف را به راحتی و قدرتمندتر از نیروی انسانی تمیز می کند.

انواع کارواش خانگی

  • کارواش سیار
  • کارواش دستی

کارواش سیار

چنانچه از فشار ضعیف سیستم آب رسانی منزل خود جهت شست شو رنج میکشید، می توانید با بهره گیری از این مدل کارواش خانگی، فشار ضعیف و یا معمولی شیر آب را به یک فشار قوی و قابل قبول تبدیل کنید. به این ترتیب استفاده از این مدل کارواش خانگی شما را در جهت شست و شوهای لازم یاری می دهد. کارواش سیار را در دو نوع صنعتی و خانگی  عرضه می کنند. در کارواش های خانگی، قابلیت استفاده از آب گرم تا ۴۰درجه و سرد وجود دارد. برای سطح های بسیار آلوده که نیاز به ضدعفونی شدن دارند می توان از آب گرم استفاده کرد و برای سطح های عادی از آب سرد استفاده می شود. در کارواش های نوع صنعتی قدرت فشار آب، در مقایسه با کارواش های خانگی بسیار زیاد است.

اجزای کارواش سیار

شلنگ کارواش:شلنگ کارواش با توجه به میزان فشار بارم دستگاه از متراژ و سطوح کیفی مختلفی می باشد همه آنها از نوع نخ دار فشار قوی می باشند.

گان یا تفنگ کارواش: بسته به نوع کارواش که به سللیقه کارخانه سازنده می باشد ۲تکه یا ۳تکه ساخته میشود که شامل دسته قطعه میانی، و در قطعه نازل کارواش می باشد که باز هم بسته به نوع آن می تواند نوع یا پاشش فشار را تنطیم نمایی.

کارواش دستی

این مدل کارواش نسبت به کارواش خانگی سیار هزینه کمتری دارد. کارواش های دستی در اندازه های کوچک هستند و حمل آنها کار بسیار آسانی است. برای شستشوی ماشین و یا نقاطی که دسترسی به آن مشکل است کارواش دستی بسیار مناسب می باشد. کارواش های  مدل دستی به آسانی روی شلنگ آب نصب می گردند و استفاده از آن بسیار ساده می باشد.

مزایای استفاده و راهنمای خرید کارواش خانگی

همان طور که می دانید کارواش خانگی با اعمال فشار بالای آب به سطوح، تمام آلودگی ها را از بین می برد در نتیجه به صرف انرژی زیاد از سمت نیروی انسانی لازم نمی باشد. همچنین قابلیت استفاده از آب گرم برای بعضی از آلودگی ها و لک ها مانند لک های چربی، یکی دیگر از مزایای استفاده از کارواش خانگی است. همچنین با راهنمایی صحیح فشار آب، می توان نقاطی که برای انسان قابل دسترس نیستند را به راحتی و آسانی شست و تمیز کرد. لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه برای تمیزکاری و شستشو، باعث صرفه جویی در مدت زمان انجام کار می شود چرا که استفاده از فشار زیاد آب در مقایسه با حالت عادی آب قدرت و سرعت زیادتری دارد.

همچنین با بهره گیری از این دستگاه می توانید در مصرف آب صرفه جویی داشته باشید چرا که استفاده از فشار بالای آب سرعت بیشتری به انجام کار می دهد و قدرت تمیز کنندگی بیشتری نسبت به حالت معمول خود دارد. یکی دیگر از مزایای استفاده از این دستگاه امنیت بالای آن است برای مثال در نظر بگیرید تمیز کردن آلودگی های نقاطی که دور از دسترس افراد و دارای ارتفاع زیادی نسبت به زمین هستند قرار دارند چقدر می تواند مشکل و خطر آفرین باشد اما با استفاده از کارواش خانگی به آسانی و فقط با کنترل فشار آب به نقاط مورد نظر می توان آنها را تمیز و لکه گیری کرد.

چه نوع کارواش خانگی بخریم؟

ابتدا باید بدانید که، به چه نوع کارواشی نیاز دارید؟ بهترین کارواش خانگی کدام است؟ و یا تا چه مقدار می خواهید هزینه کنید؟ کارواش ها به چند دسته طبقه بندی می شوند. اصولا کارواش خانگی را براساس میزان قدرت فشار آب خروجی یا (بار) آنها دسته بندی می کنند.

کارواش کوچک:

این سایز کارواش کمترین میزان فشار آب (۱۰۰ بار) را دارد. و در اندازه ی کوچک تولید می شود. جا به جایی آن راحت و وزن آن بسیار سبک است. اگر شما برای شستشوی معمولی مثلا آلودگی های سطحی یا تمیز کردن حیاط و وسایلی مانند دوچرخه و ماشین می توانید این نوع کارواش خانگی را تهیه کنید. دقت داشته باشید که شما می توانید با مراجعه سایت آروا در قسمت محصولات این دستگاه را جستجو کرده و آن را مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را سفارش دهید.

کارواش متوسط:

این سایز کارواش خانگی میزان فشار آب خروجی متوسطی در حد ۱۳۰ بار دارد. دقت داشته باشید که سایز این کارواش کمی بزرگتر از نوع کوچک آن است پس به راحتی قابل حمل می باشد. می توانید از این کارواش برای شستشو و تمیز کردن فضاهایی مانند نمای ساختمان ها و یا نرده های ساختمانی و محافظ کنید. همچنین می توانید برای شستشوی قایق های تفریحی نیز از این سایز کارواش استفاده کنید. دقت داشته باشید که شما می توانید با مراجعه سایت آروا در قسمت محصولات این دستگاه را جستجو کرده و آن را مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را سفارش دهید.

کارواش بزرگ:

همان طور که مشخص می باشد این سایز کارواش خانگی دارای میزان فشار آب خروجی قوی است (۱۶۰ بار). توجه داشته باشید که این سایز کارواش بیشتر برای مصارف صنعتی کاربرد دارد تا مصارف خانگی. از این کارواش برای تمیز کردن آلودگی های عمقی و پاک کردن رنگ از روی سطوح مختلف استفاده می شود. دقت داشته باشید که شما می توانید با مراجعه سایت آروا در قسمت محصولات این دستگاه را جستجو کرده و آن را مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را سفارش دهید.

در ادامه لازم است بدانید که حتما بالا بودن قیمت کارواش، نقشی در کیفیت آن ندارد. شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که مناسب نیازتان می باشد. برای همین منظور ابتدا بدانید برای چه نوع کاربردی به این دستگاه احتیاج دارید و با توجه به آپشن های مورد نیاز خود، بهترین کارواش خانگی را برای خود تهیه کنید.

در ادامه لازم به ذکر است برای خرید کارواش حتما باید به مواردی همچون قدرت دستگاه توجه داشته باشید چرا که قدرت دستگاه نمایانگر توان موتور، میزان حجم و فشار خروجی آب می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *