بوی بهار در انبار شرکت ابزار آلات آروا هدیه‌ها واشانتیون‌های نمایندگان عزیز در سرتاسر ایران توسط واحد تدارکات  تهیه شده و برای ارسال در ایام نوروز در انبار دپومی‌شود.

 برخی از این اقلام به صورت کامل شده به انبار می‌رسند و قسمتی بهصورت نیمه ساخته رسیده و به بخش چاپ سیلک واحد تولید جهت انجام عملیات چاپ و لیبل زنی ارسال می‌شوند.

واحد بازرگانی در اطلاعیه جدید از رسیدن ابزار آلات برقی خبر داد، فضای انبار در حال آماده سازی جهت پذیرفتن این کالاهاست.

ابزارآلاتی که مدت کوتاهی میهمان انبار است و تا قبل از بهپایان رسیدن ماه جاری می‌شود آنها را در ویترین‌های نمایندگان محترم مشاهده نمود.

طی جلسات هیئت مدیره قرار بر این شد مرکزیت انبار همچنان در بازار حسن آباد حفظ شود ولی در عوض مکانی به وسعت ۱۰۰۰ متر درخیابان فداییان اسلام{ جنوب تهران } جهت پشتیبانی به واحد انبار اختصاص پیدا کند. مکانی که شاید مشکلات کمبود فضای شرکت را برای حداقل ۲ سال جبران کند. 

بوی بهار در انبار شرکت ابزار آلات آروا

شرکت آروا برای توانمند سازی نیروهای خود کلاس‌های آموزش گروهی ترتیب داده تا کارمندان با مدرنیزه شدن و رشد سطح کیفی بازار جهانی پیش بروند، بدیهی ست که با افزایش آگاهی رقیبان در بازار رقابتی این عصر جز با ارتقاء معلومات نمی‌توان راه دیگری برای حفظ جایگاه کنونیپیدا کرد.

قبل از برخورد به مشکلات، مدیران شرکت متوجه اهمیت موضوع شدند و با برگزاری این کلاس‌ها توسط اساتید مجرب و سرشناس مراتب رشد دایره آگاهی کارمندان را فراهم کردند.

 خدمتگزاران و کارمندان انبار نیز در این قضیه مستثنا نبودند و تا کنون با حضور در این جلسات اطلاعات مفیدی در حیطه کاری خود به‌دست آوردند.

به امید خدمت رسانی به وسعت شایستگی نمایندگان و مشتریان عزیز نگاهی روشن به آینده پیش رو داریم.سرلوحه کار در واحد انبار شرکت آروا سرعت همراه با دقت می‌باشد.درانتظاراخبار بعدی ما باشید …

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *